Jak znaleźć dobrego mechanika.

Opinia o mechaniku ważniejsza od jego certyfikatu!<br><br>Ufamy tym mechanikom, których sami sprawdzimy albo których powierzą nam znajomi.<br><br>Wychodzi na jaw chociażby, że chętniej wyłowimy warsztat rekomendowany niż certyfikowany.<br><br>Z uwierzeniem do mechaników trafia się różnie. Polscy kierowcy są na to uwierzenie skazani, albowiem bez wątpienia – większość z nas podróżuje samochodami wykorzystywanymi, cyklicznie wielotygodniowymi, które… standardowo się psują. Także większość z nas nie ma pojęcia, co faktycznie „pod miną piszczy”. Mamy za to duży wybór. Wedle Centralnej Ewidencji i Adnotacji o Działalności Oszczędnej samych małych zakładów mechaniki samochodowej jest dziś w tym państwie 191 tysięcy.<br><br>– Z tego powodu zamyśliliśmy przetestować, czym Polacy adresują się przy wyborze mechanika – mówi Marcin, którego zamysłem jest wzmocnienie zaufania konsumentów i popieranie dobrych praktyk kompanii w naszym kraju. Wyniki sondażu okazały się nadzwyczaj ciekawe.<br>Dobry mechanik to wierna osoba<br><br>W sondażu zadane pozostały dwa zapytywania dotyczące decyzji o wyborze mechanika samochodowego. W pierwszym z nich: „Co jest dla ciebie najważniejsze przy wyborze mechanika samochodowego?”, aż 91 procent respondentów przesiało kontrakcję „zaufanie – opinie i polecenia”. Co ciekawe, odpowiedź ta dobitnie zdystansowała zarówno kryterium marki, czyli dowód, iż dany serwis jest autoryzowany (na tę alternatywę zagłosowało zaledwie 6 proc. ankietowanych), jak i kryterium lokalizacji (3 proc. głosujących).<br><br>– Uzewnętrznia się w takim przypadku, że faktycznie nie szukamy zakładów, które są najbliżej naszego domku czy których jakość ręczą zewnętrzne certyfikaty, jakkolwiek takich, które cieszą się wyśmienitą cenzurką i zostały sprawdzone przez innych – powiada Marcin.<br><br>Akredytują to dodatkowo skutki drugiej części sondażu, w której przeszło połowa ankietowanych potwierdziła, iż woląc dany zakład, na sam początek kontroluje, co myślą o myśli internauci i znajomi (66 proc.), względnie wypróbowuje go osobiście (30 proc.).<br><br>Michał dopowiada, że wyjątkowo dla małych i stereotypowych zakładów usługowych odmowne cenzurki mogą być zwyczajnie kolcem do trumny. Punkt ten nierzadko wykorzystuje konkurencja, która np.. umieszcza w Internecie trefne przeczące interpretacje.<br>Solidność i uczciwość mechanika – to się opłaca!<br><br>Posiadacze korporacji zajmujących się naprawą wozów dobrze cedują sobie ideę z tego, że wstawiennictwa są najodpowiedniejszą reklamą. Przekazaniem Tomasza, właściciela serwisu Mecha z Ząbkowic, można je zdobyć zaledwie w jeden sposób – traktując interesanta uczciwie.<br>– Trzeba reperować tak, jakby się to robiło dla samego siebie, czyli solidnie i grzecznie – powiada Tomasz. – Wcale między innymi nie nakłaniamy petentów na wymianę części, które nie są zresztą spożytkowane, ale starannie sygnalizujemy, jak dużo przy tym kilometrów może z nimi potrącić, zanim wypada będzie je wymienić – dorzuca pan Tomasz.

Leave a comment